Atteikuma tiesības
Visi produkti ko mēs pārstāvam un piedāvājam ir no oficiāliem ražotājiem un pārstāvjiem. Visām pie mums pieejamajām precēm ir vismaz 2 gadu garantija.
Atteikšanās no pirkuma
- Ja prece Jums neder vai neatbilst Jūsu prasībām, Jums ir tiesības atgriezt vai nomainīt preci pret citu izmēru vai modeli 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.
- Lai atgrieztu vai nomainītu preci, ir nepieciešams aizpildīt atgriešanas veidlapu, kas tiek pievienota sūtījumam, un nosūtīt sūtījumu izmantojot Omniva termināļus, DPD paku bodes vai Omniva kurjera pakalpojumus.
Preces apmaiņa, atgriešana, naudas atgriešana
Pasūtīto preci var atgriezt 14 dienu laikā, izmantojot Omniva pakomātu, DPD paku bodes vai Omniva kurjera servisu. Preces atgriešanai izvēlaties tādu atgriešanas veidu, kādu bijāt izvēlējies preces piegādes veidu veicot pasūtījumu. Preču atgriešanas izmaksas apmaksā klients, ja vien neesat saņēmis atgriešanas kodu.
Informācija kā atgriezt preci:
- Atgriežot pasūtījumu ar Omniva vai DPD pakomāta starpniecību, izmantojiet kodu, kurš tika Jums nosūtīts īsziņā, par sūtījuma piegādi pakomātā.
- Ja kods nav pieejams, tad lūgums preci atgriezt uz sekojošu Omnivas pakomātu Mēbeļu Nams, Dzelzavas iela 72, Rīga, norādot sekojošu telefona numuru 26665460. Neaizmirstiet pie sūtījuma pievienot atteikuma veidlapu.
- Atgrieztā prece nedrīkst būt lietota, tai jābūt ar visām etiķetēm un oriģinālā iepakojumā. Precei jābūt iepakotai tā, lai tā netiktu bojāta. Apavu kastei jābūt iepakotai plastmasas maisiņā. Ievēro! Uz apavu kastes, kura nav iepakota plastmasas maisiņā, atgriešanas adresi līmēt nedrīkst.
- Garantijas gadījumā mēs Jums nosūtīsim jaunu preci vai atgriezīsim naudu.
- Sūtījuma apstrāde un preces apmaiņa var aizņemt līdz 7 darba dienām no tās nonākšanas mūsu noliktavā.
- Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu pie pirmās iespējas, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā kopš preces saņemšanas.
Garantija
Kārtība, kādā tiek pieteiktas pretenzijas un atgrieztas preces, kas neatbilst Jūsu prasībām
Saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu, Jums ir tiesības iesniegt pretenziju 2 gadu laikā kopš preces saņemšanas. Defekts, kas radies pirmajos sešos mēnešos, var tikt uzskatīts par ražošanas defektu, defekta raksturu nosaka pārdevējs.
Ja defektam piemīt tehnoloģisks raksturs, tad Jums ir tiesības pieprasīt preces remontu, ja veikt remontu nav iespējams vai tas ir neefektīvs, tad Jums ir tiesības pieprasīt preci samainīt vai atgriezt naudu.
Ņemot vērā veselības un drošības noteikumus, ja esat iegādājies apģērbu vai kādu citu mazgājumu preci lūdzam pirms izsūtīšanas to izmazgāt atbilstoši apģērba prasībām. Netīru preci mēs nevaram pieņemt uz garantiju.
Kā atgriezt preci kam ir garantija:
Gadījumā, ja precei ir kādi defekti, Jums 2 mēnešu laikā jānosūta prece mums. Sūtījumam klāt pieliekot rakstisko iesniegumu ar sekojošiem datiem:
- Jūsu vārds uzvārds un kontaktinformācija;
- Pretenzijas pieteikšanas datums;
- Defekta apraksts
- Pieteiktās prasības uzņēmumam;
- Pirkumu apliecinošs dokuments (ja iespējams, pielikt rēķina kopiju).
Minētais iesniegums jānosūta ne vēlāk kā divu mēnešu laikā kopš defekta atklāšanas. Gadījumā, ja netiek ievērots iepriekš minētais termiņš (nepamatota kavēšanās), Jūs zaudējat tiesības uz bezmaksas remontu vai detaļu nomaiņu.
Gadījumā, ja pieprasījums attiecībā uz bojāto preci tiek apstiprināts, Jums tiks atmaksāta samaksātā nauda par preci.
Bernuvelosipedi.lv nav atbildīgs par:
- Preces bojājumiem, kas radās klienta vainas dēļ vai nepareizas kopšanas rezultātā;
- Par defektiem, kas radušies sakarā ar nepareizu produkta izmantošanu;
- Par dabisku fizisku nolietojumu, kas radies preces lietošanas laikā.